C'est fini! - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van Faniëlle Wit - WaarBenJij.nu C'est fini! - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van Faniëlle Wit - WaarBenJij.nu

C'est fini!

Blijf op de hoogte en volg Faniëlle

27 Januari 2013 | Frankrijk, Grenoble

Na mijn tripje naar Nederland met oud en nieuw was het tijd om mijn stageverslagen in te leveren en mijn eindpresentatie te houden. Uiteraard was ik weer super zenuwachtig, zoals altijd voor presentaties, ook al zou ik deze alleen maar voor de marketing manager hoeven te houden.. Gelukkig vond hij het allemaal wel prima en was hij oprecht geïnteresseerd in mijn aanbevelingen. Helaas lukte het niet om de presentatie op te nemen, wat een vereiste is voor Inholland, en mag ik als ik terug ben in Nederland dus weer fijn presenteren..

Om te vieren dat ik mijn stage met een voldoende heb afgesloten (daar ga ik tenminste wel vanuit) heb ik vervolgens donderdagavond de trein naar Italië gepakt. Altijd al heel graag heen gewild, en wie krijgt nou de kans om rondgeleid te worden door een echte Italiaan? Daar het weekend gebleven om zondag weer terug naar Grenoble te gaan, waar mijn laatste week alweer in zou gaan!

De laatste week eigenlijk elke avond leuke dingen gedaan, waarna ik donderdag weer grieperig ben geworden en zaterdagavond met mijn snotterhoofd mijn afscheidsborrel heb gehouden in een bar in de stad. Dit was echt super gezellig, en heeft me wel doen realiseren dat ik echt heel veel geweldige mensen heb ontmoet die mijn tijd een stuk leuker hebben gemaakt! Vervolgens zondag en maandag mijn spullen gepakt om maandagavond met de bus naar Valencia te vertrekken.

Mijn tijd in Grenoble is echt véél te snel voorbij gegaan! Ik heb er zoveel leuke mensen ontmoet, zoveel ontzettend leuke dingen meegemaakt, zoveel geleerd en ik ben dan ook super blij dat ik deze keuze gemaakt heb. Nu op naar weer een nieuw geweldig avontuur!

  • 28 Januari 2013 - 10:37

    Nena:

    Yeah, you go girl! ben trots op je...dit heb je maar toch mooi gedaan allemaal, en ook nog je presentatie overleefd!see you soon in Valencia cause I miss you! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Faniëlle

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 8938

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 14 September 2015

Master in Leeds

22 Januari 2013 - 12 Juli 2013

Studie in Valencia

24 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Stage in Grenoble

Landen bezocht: